SEO paslaugos
„Facebook“ – galingas įrankis Jūsų reklamai
Kas yra „Facebook“ reklama?
„Facebook“ skelbimai yra mokami pranešimai, kuriuos įmonės talpina soc. tinkle „Facebook“. Tai vieta, kuri suteikia lankstumo rašyti „savo balsu“, bei pasiekti norimą auditoriją. Esminis šio apibrėžimo komponentas yra žodis „mokamas“. Kiekvienas naudotojas gali nemokamai paskelbti savo „Facebook“ puslapį, bet nežinoti ar šis įrašas bus matomas. Mokamas skelbimas leidžia atskirti auditoriją pagal konkrečią demografinę grupę, tad galite būti itin konkretus.
„Facebook“ reklamos kampanijas galima naudoti įvairiais būdais. Taip pat galite nurodyti ir kokią sumą norėsite joms skirti, įskaitant:
• Bendra suma
• Jūsų dienos biudžetas
• Jūsų mokestis už rezultatą
Jūs netgi galite nustatyti už kokius vartotojo veiksmus norite mokėti. Tai nereiškia, kad „Facebook“ apmokestins jus tik tada, kai jūsų skelbimas veiks taip, kaip norite, tačiau jūs galite pasirinkti, kaip jį apmokestinti pvz., apmokestintas peržiūrų ar paspaudimų skaičius. Galite naudoti skirtingas parinktis, priklausomai nuo skelbime nustatytų tikslų.
Kodėl „Facebook“ reklama tokia svarbi?
Didžioji dalis socialinės žiniasklaidos rinkodaros specialistų mano, kad iš visų platformų „Facebook“ teikia geriausią investicijų grąžą (IG). Ir tam yra svari priežastis:
• „Facebook“ yra vienas populiariausių paieškos terminų visame pasaulyje
• Platforma turi 2,4 milijardo vartotojų ir daugiau nei 7 milijonus reklamuotojų
• Žmonės jį naudoja vidutiniškai 35 minutes per dieną
Esant tokiam pasiekiamumui, daugelis manytų, kad pasitelkti rinkodaros priemones „Facebook“ būtų brangu, tačiau taip nėra. „Facebook“ leidžia ne tik nurodyti maksimalias išlaidas, bet ir mokėti mažiau, kad pasiektumėte tą patį žmonių skaičių, kurį pasiektumėte kitoje platformoje.
Pritaikymas https://seosprendimai.lt/google-reklama-google-ads/
Vienas iš patraukliausių „Facebook“ reklamos elementų yra jo pritaikymo galimybės. Kadangi platforma turi tiek daug informacijos apie kiekvieną naudotoją, galite taikyti skelbimus pagal beveik bet kokią demografinę funkciją, kurią galite įsivaizduoti, pvz.
• Lytis
• Amžius
• Šeimyninė padėtis
• Karjeros sritis
• Pomėgiai
• Vieta
Be to, pritaikę auditorijas, kurios mato tam tikrą įrašą, galite sumažinti klientų įsigijimo išlaidas.
Geriausia „Facebook“ skelbimų praktika
Kad galėtumėte kuo geriau išnaudoti savo „Facebook“ skelbimus, turite žinoti, ką ši platforma mėgsta matyti pagal vartotojų elgesio kriterijų. Tai gali padėti pasiekti aukštą reitingą ir parodyti skelbimą didesnei auditorijai.
1. Algoritmo žinojimas
Platforma sukūrė šį naujinimą, norėdama pabrėžti prekės ženklus ir teikti pirmenybę vartotojų draugų ir šeimos narių įrašams. Staiga skelbimų rodymas „Facebook“ tapo daug konkurencingesnis. Įmonės suprato, kad norėdamos sulaukti dėmesio, turi sutelkti dėmesį į vartotojų įtraukimą.
„Facebook“ savo vartotojams siekia parodyti kuo naudingesnį turinį, taigi sprendžiant, ar rodyti įrašą, atsižvelgiama į šiuos 4 dalykus:
• Inventorius: visas galimas turinys, kuris gali būti rodomas naudotojo sklaidos kanale.
• Signalai: visa informacija apie tam tikrą įrašą. Tai apima pasyvius signalus, tokius kaip paskelbimo laikas, taip pat aktyvius signalus, pvz., Įrašo teigiamų įvertinimų, bendrinimų ir komentarų skaičių.
• Prognozės: tikimybė, kad vartotojas teigiamai sąveikaus su įrašu.
• Balas: Skaitmeninis atvaizdavimas iš ankstesnių 3 kategorijų, parodantis teigiamos sąveikos galimybę.
Aktyvūs ir pasyvūs signalai yra vienintelė metrika, kurią galite valdyti kaip prekės ženklas. Tai reiškia, kad vienas iš pagrindinių jūsų tikslų kuriant „Facebook“ skelbimus turėtų būti įkvėpti jūsų turinį, kad padidėtų jus mėgstančių ir bendrinančių žmonių skaičius.
2. Pažinkite ir bendraukite su savo auditorija
Galite įtraukti auditoriją tik žinodami jos poreikius ir „skausmo taškus“. Atsižvelkite į savo auditoriją ir atsakykite į kuo daugiau klausimų, kaip pvz., kokias prekes jie perka. Kiek jiems metų, kokie jų interesai, ar turi vaikų ir pan.
3. Priverskite savo skaitytojus kalbėtis tarpusavyje
Komentarai ir teigiami įvertinimai yra puikūs, tačiau tarpusavio pokalbiai iš tikrųjų palaiko sąveiką. „Facebook“ leidžia žmonėms prisijungti prie bendrų interesų - tai yra dalis platformos egzistavimo priežasčių. Pasinaudokite tuo ir pakvieskite žmones pasidalinti mintimis ir patirtimi ne tik su jumis, bet ir tarpusavyje.
4. Stebėkite įrašo našumą ir atitinkamai reguliuokite
Turėdamas prieinamas reklamos išlaidas ir realaus laiko analizės įrankius, „Facebook“ leidžia eksperimentuoti su skirtingais įrašų stiliais ir patikslinti savo strategiją, atsižvelgiant į auditorijos atsaką. Galite peržiūrėti „Facebook“ puslapio įžvalgų skiltį ir matyti visus pakeitimus, kurie įvyko tomis dienomis, kai paskelbėte skelbimus.
„Facebook“ skelbimai yra labai galingi rinkodaros įrankiai. Jie leidžia kurti ir skelbti skelbimus, nukreiptus į labai konkrečius klientų segmentus, už kainą, kuri gali atitikti bet kokį biudžetą