rašau lietuvių kalbos įskaitos potemes
Sveiki, abiturientai !
Rašau lietuvių kalbos 2014 VBE ir PUPP lietuvių kalbos kalbėjimo potemes. Turiu 4 metų patirtį viešųjų kalbų rašymo srityje. Rašau kalbas, konsultuoju, taisau, patariu išsirinkti.
Mano privalumai:
1.Parašau vieną kalba ir ją parduodu ne daugiau kaip į 5 skirtingus lietuvos miestus.
2.Visos kalbos turi savo planą, literatūros sąrašą.
3. Prieš perkant darbą galių atsiųsti ištrauką iš prašyto darbo iš kokios tik pageidauja vietos. Galiu atsiųsti praėjusių metų mano rašytus darbus kokybės ir stiliaus įvertinimui.
4.Galiu parašyti ir visiškai Unikalias potemes už šiek tiek brangesnę kaina, galiu parašyt potemę pagal jūsų pageidavimą, galiu parašyt potemę su pakoreguotu pavadinimu (nes šiais metais galima koreguoti).
5. Visi mano darbai atitinka visus NEC reikalavimus ir yra įvertinti aukščiausiu balu.
Mano kontaktai: skype:sigis119 el.paštas : *****
tel.nr: ***** (geriau sms, nes ne visada galiu pakelti)
Šiuo metu turiu parašęs:
12 KLASĖS:2, 3, 5, 6,7, 9, 14, 16, 17,18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 29,30
1. Kultūroje vyrauja du požiūriai į kalbą: vienas teigia, kad kalba – tai stipri kuriamoji galia,
kitas – kad ji tėra pragmatinis įrankis. Kuriam požiūriui pritariate jūs? Savo mintis pagrįskite
pavyzdžiais.
2. Ar kalbos žaismė reikalinga šiandienos viešajam gyvenimui? Savo požiūrį pagrįskite
pavyzdžiais.
3. Teigiama, kad plintant globalizacijai tokių mažų tautinių kalbų, kaip lietuvių kalba, struktūra
ir kokybė neišvengiamai pasikeis – svarbu, kad kalbos pavadinimas išliktų ir kad turėtume
su kuo tapatintis (kalbininkas G. Subačius). Įvertinkite tokį požiūrį. Savo mintis pagrįskite
pavyzdžiais.
5. Naujažodžiai – dažnai nesantaikos akmenys: kalbininkai siūlo žodį, visuomenė piktinasi
(kalbininkė J. Zabarskaitė). Pateikite tokių nesantaikos pavyzdžių. Kuo ir kodėl jie neįtiko
visuomenei? Savo požiūrį pagrįskite pavyzdžiais.
6. Kaip šiuolaikiniai rašytojai keičia ir atgaivina kalbą? Savo požiūrį pagrįskite lietuvių
literatūros pavyzdžiais.
7. Kurie lietuvių kalbos aspektai geriausiai atskleidžia tautos mentalitetą? Savo požiūrį
pagrįskite pavyzdžiais.
8. Kaip Cicerono moralinių reikalavimų oratoriui laikomasi šiandien? Savo požiūrį pagrįskite
pavyzdžiais.
9. Ką reikėtų daryti, kad lietuvių kalba būtų prestižinė, plačiai vartojama kultūroje, mene,
moksle ir neliktų tik buitine namų kalba? Savo požiūrį pagrįskite pavyzdžiais.
Lietuvoje tarmės laikomos didele vertybe ir saugotinu kultūros paveldu, bet viešumoje,
žiniasklaidoje vartotina tik bendrinė, griežtai norminė kalba. Kokią įtaką ši kalbos politikos
nuostata daro galimybėms puoselėti ir kalbą, ir jos tarmes? Savo įžvalgas paremkite
pavyzdžiais.
16. Kaip tautiškumas reiškiasi XX a. pab. ir XXI a. pr. lietuvių literatūroje? Savo požiūrį
pagrįskite pavyzdžiais.
17. Ar daugiakultūriškumas laikomas vertybe skirtingų epochų Lietuvos literatūroje?
18. Kodėl naujausioje lietuvių literatūroje daugėja kūrinių karo, pokario temomis? Pristatykite
kelis ir įvertinkite juos etiniu ir estetiniu požiūriais.
19. „Tai, kad dabar reikalaujama „hepiendų“, liudija pakitusią nuostatą. Mes norime, kad viskas
gerai baigtųsi. Duokite mums laimingą pabaigą! Duokite prekę!“ (poetas S. Geda) Ar ši
mintis taikytina tik šių dienų literatūrai? Savo požiūrį pagrįskite lietuvių literatūros
pavyzdžiais.
20. Kaip pilietiškumas reiškiasi skirtingų laikotarpių Lietuvos literatūroje? Savo požiūrį
pagrįskite pavyzdžiais.
21. Ar sutinkate su mintimi, kad lietuvių literatūra neturi stiprių romano žanro tradicijų? Savo
požiūrį pagrįskite lietuvių literatūros pavyzdžiais.
22. Ar visuomenei reikalingi rašytojai moralistai? Savo požiūrį pagrįskite lietuvių literatūros
pavyzdžiais.
23. Ar senuosiuose Lietuvos literatūros tekstuose ryškėjanti laisvės samprata aktuali šiais
laikais? Savo požiūrį pagrįskite pavyzdžiais.
26. Klasikinių tekstų ekranizacijos ir inscenizacijos visuomet permąsto kultūrą, istoriją.
Patvirtinkite arba paneikite šią mintį remdamiesi lietuvių literatūros klasikos tekstais ir jų
ekranizacijomis ar inscenizacijomis.
27. Ar verta literatūrą skaityti kaip vienos ar kitos epochos dokumentą? Savo požiūrį pagrįskite
Lietuvos literatūros pavyzdžiais.
28. „Ten, kur ramiai miegama ir sočiai valgoma, didelių menininkų neiškyla. Reikia didelių
įtampų, grėsmių.“ (literatūrologė V. Daujotytė) Ar pritariate tokiai nuomonei? Savo įžvalgas
paremkite lietuvių literatūros pavyzdžiais.
29. Kiekviena epocha kuria savo literatūrinį herojų. Kokį jį matote šiandieninėje lietuvių
eseistikoje?
30. Ar pritartumėte nuomonei, kad meniniam talentui reikštis padeda savanoriška ar priverstinė
emigracija, susidūrimai su svetimomis kultūromis? Savo įžvalgas paremkite lietuvių
literatūros pavyzdžiais